ADSP2181-EZ-KIT-LITE, hvad er det?

Hej!

Er kommet i besiddelse af en kasse med diverse kabler, kort drivere m.v.

Navnet er: ADSP 2181 - EZ- KIT-Lite.

 http://makeashorterlink.com/?Q4FB41578

Har fundet ud af at det måske er noget med en programmerbar signalprocessor
eller lignende.

Der fulgte også en tyk manual (bog) fra AnalogDevices med.

Er det noget værd? Er det noget nogen måske kunne bruge?

PH

Re: ADSP2181-EZ-KIT-LITE, hvad er det?
Hej Peter,

Det er et DSP evaluation board fra Analog Devices, så du er ikke helt ved
siden af. Det har vidst en del år på bagen efterhånden. Der er i hvert fald
lige kommet en ny 219X serie DSP'er.

Tja....selvom vi ikke er i markedsgruppen vil jeg da godt byde 250,- kr for
det.

Mvh. Ulrich

Re: ADSP2181-EZ-KIT-LITE, hvad er det?

"Ulrich Sørensen" <ulrich (dot) sorensen (at) mailme (dot) dk> skrev i en
for
Jeg kan forstå, at det er noget nørd/uddannelses noget. Så hvis du stadig er
interesseret, kan du få det for de 250kr. + evt. porto.

Peter Hansson
Brobækvej 65
7950 Erslev

Re: ADSP2181-EZ-KIT-LITE, hvad er det?

er

Jeg har sendt dig en email.

Mvh. Ulrich

Re: ADSP2181-EZ-KIT-LITE, hvad er det?

Om det er noget værd afhænger af din (eller en eventuel købers)
fantasi. Mit board har leget MP3 steroe anlæg indtil det blev pakket
ned, så lidt kan det. Jeg har også forsøgt mig med en 33 kanals stereo
equelizer, men teorien var vist lidt rusten :-) og infoen taget/portet
fra Motorola's MC56000 serie.

Så er du et legebarn, ja så har det værdi ellers næ ikke for dig måske
:-)... Men for os andre :-).

Mvh
  Klavs.

Site Timeline