Adskilning af jordforbindelse fra antennesignal (mantelstrom filter?)

Jeg kan forstå på folkene i dk.teknik.lyd at mit jordforbundne anlæg
brummer pga. potentialeforskel i TV-antennesignalets jord, og
stikkontaktens jord (brummet forsvinder når jeg piller antennekablet ud
af TVet eller HDMI stikket ud af receiveren).

Jeg kan læse mig til flere steder at jeg skal have enten en
transformator som laver en galvanisk adskillelse, så mit TV ikke jordes
gennem antennekablet, eller det som kaldes et mantelstromfilter...

Jeg har fundet denne udmærkede guide som beskriver problemet jeg har
http://www.siski.de/~carsten/mantelstromfilter.html

Men i min installation bruger jeg F-stik og "lige" antennestik, dvs. dem
hvor kablet hele tiden er omkranset af skærmen, i modsætning til de
gamle vinklede stik, for at undgå de problemer med støj som de gamle
vinklede stik har... Så det virker lidt sværere at finde et sted at
lodde de 2 kondensatorer ind, som det er vist på billedet i guiden.

Kan jeg få en lille dims som ikke koster alverden, og sætte imellem
stikket i væggen og mit kabel?

Jeg kan se at der her er en shop som sælger noget der ligner det, men
det er sgu alligevel en del for en klump plastic med 2 kondensatorer
i... kan det gøres billigere?
http://www.dcskabel.de/kabel/mantelstrom-filter/viablue-mantelstromfilter-p-11967-26.html?sessID=u7ofdni8dsae37cr00it04i0l2

Er der evt nogen steder i danmark som handler med noget lign? Gerne link
direkte til produket, eller en ide om hvad jeg skal søge efter...

NB: FUT til dk.teknik.tv+video

Site Timeline