adskille skærm fra bærbar

Nogen her der ved om det er muligt at "forlænge" kablet fra selve computeren
og skærmen.
Jeg tænker her på et projekt til soveværelset, hvor skærmen sættes op og
selve computeren ind i et skab.
/sparciba

Re: adskille skærm fra bærbar

Hvor langt?

Selv tak.

Mvh. Uffe Ravn

Re: adskille skærm fra bærbar
en meters penge...

Re: adskille skærm fra bærbar
Hej!

Det _burde_ kunne lade sig gøre at forlænge en smule, men jeg vil ikke anbefale
det. Der bruges som regel ret specielle stik, og de kan være ret svære/umulige
at skaffe.

Min anbefaling er, at købe en 15" fladskærm istedet og tilslutte den til
VGA-udgangen.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: adskille skærm fra bærbar
"Min anbefaling er, at købe en 15" fladskærm istedet og tilslutte den til
VGA-udgangen"

Ja denne tanke har jeg også haft, men det virker jo lidt nollert når nu der
sidder en fin 152 på bærbaren.
/Sparciba

Re: adskille skærm fra bærbar
Hej!

Så køb en 22"'er :) Pointen er, at det er for besværligt/umuligt at få det andet
til at spille.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: adskille skærm fra bærbar

Byt den med en der har defekt skærm og lidt penge.

Re: adskille skærm fra bærbar

det var selfølgelig en mulighed....
/Sparciba

Re: adskille skærm fra bærbar
Er det så muligt at pille skærmen af?
/sparciba

Re: adskille skærm fra bærbar

Det er lige meget, bruger du kun den eksterne og har maskinen "klappet
sammen", så skal det nok virke.

Re: adskille skærm fra bærbar
Jep, der forstår jeg, men teoretisk kan jeg så pille den af?

/Sparciba

Re: adskille skærm fra bærbar

Ja

Peter

Re: adskille skærm fra bærbar

Ja men vil ikke anbefale dig det, men ja det er muligt.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.