Adskille B&O telefon ..

Hej ..

Mit spørgsmål kommer så også lige her .. for der er vist ingen i d.t.t der
ved det ..

min b&o vægtelefon er blevet lidt træls i tasterne ., så den skal skilles og
renses..

men hvordan ? ..

Jeg ved faktisk ikke hvad den precist hedder. men det er forløberen for den
1401 der sælges idag ... altså en 1401 med små taster ..

Jeg går ud fra at den er klipset sammen. jeg finder ingen skruer.. hvor
starter jeg?

~~Frank .,

Re: Adskille B&O telefon ..

1400 vel ?
http://beoworld.co.uk/beocom1400_1500.htm

Re: Adskille B&O telefon ..

Ja ., helt sikkert ..

Var inde og kigge på bogos'  hjemmeside ., men fandt ikke andet end den
nyere 1401 ..

Men det er den .

~~Frank .,

Re: Adskille B&O telefon ..

Sjovt nok er beoworld.co.uk, en bedre side en Knald&Luffes egen, hvad
ældre ustyr angår.

Re: Adskille B&O telefon ..

Ja ., jeg har faktisk set den før .. men kunne ikke huske / finde den da jeg
skulle bruge den .. :-(

~~Frank .,

Re: Adskille B&O telefon ..

Apropos sjovt.. så vidste jeg ikke at bogos havde humor:

http://www.beoworld.co.uk/products11 /

~~Frank.,

Re: Adskille B&O telefon ..

Det er ikke deres egen side....

Re: Adskille B&O telefon ..
Citat fra 'Men In Black':
K: "We at the FBI have no sense of humor that we know of"

Så er jeg mere rolig .. :-)

~~Frank .,

Re: Adskille B&O telefon ..

ROFL...

Re: Adskille B&O telefon ..

Det kan du ikke uden at ødelægge den. Der er en ganske fornuftig
ombytningspris.

Dynamit.

Re: Adskille B&O telefon ..

man kan også save den op :o)
http://www.beoworld.co.uk/products11/beocom1400int.jpg

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Ja, OK. Jeg har også skilt en ad for mange år siden, resultatet var
ikke lige så kønt som det her viste. Men min pointe er at
ikke-destruktiv adskillelse er umulig.

Re: Adskille B&O telefon ..

øvøv .. hvad er en fornuftig ombytningspris ., og hvordan opnår jeg den ?

~~Frank .,

Re: Adskille B&O telefon ..

Det kan du ikke.

Nope, den er svejset sammen.
Jeg har selv lavet produktionstestudstyr til den, og husker at kabinettet
skulle skæres op, hvis den fejlede i akustiktesten.

Site Timeline