adgangs kontrol med kort læser

Er der nogle der kan hjælpe eller kender dette kort læser modul hvad
soft ware skal styre den :?

http://www.danbit.dk/kampagne.phtml

det er et tilbud danbit har men de har ingen informationer på den .

jeg skal bruge den til aktivering af et nøgle skab

kan man bruge både kode og plast kort eller hvordan foregår det med
dette panel ?

Re: adgangs kontrol med kort læser
Davs Claus¨

Du skal bruge kortet og køre det igennem derefter skal du taste en kode ind.
Du kan dog også selv bestemme om du vil havde at kortet er nok.

Alt efter hvordan du sætter softwaren op til den. Og må sige at jeg ikke kan
huske hvilken software der sidder der kan bruges.

Med venlig hilsen Thias.

Re: adgangs kontrol med kort læser

Tak for din besvarelse

ved du om der følger sw med og er det win baseret ?

hvem har produceret den

Re: adgangs kontrol med kort læser

Er der nogle her på forummet der ligger inde med det produkt danbit
har solgt i sin tid

manual og programmet til styring af panelet .

Jeg har snakket med danbit de har ingen af delene derfor den koster
det den gør

Site Timeline