Jo den findes :
Fra: LK katalog på nettet:

 Stikprop ·tilbehør forsats for hybrid stikprop

Farve        lysegrå
LK nummer    210 A 5061
EL nummer    10 28 009 480
EAN nummer    57 03 302 082 082
Varegruppe    28.10

Anvendes til omdøbning af eksisterende schukostikprop. Typisk påmonteret
hårde hvidevarer (køle/fryseskabe, kaffemaskiner etc.) så apparatet
sikres jordforbindelse til det danske jordsystem.

Forsatsen er opbygget af et fasesystem, bestående af 2 stk.
fasefjeder/faseben til direkte gennemførsel af fase og nul.Dertil kommer
et jordsystem, til forbindelse af schukostikproppens franske jordsystem
til det danske stikkontaktsystems jord. De to jordben er forskudt 180
grader i forhold til hinanden, for at sikre korrekt orientering af
vinkelstikproppen.Produktet er påmonteret to låsefjedre til sikring af
stikbenene. Dette betyder, at når først forsatsen er monteret på
schukostikproppen, kan den ikke afmonteres.

Få din el-pusher til at skaffe den hjem hvis han ikke har den...

/carsten

Re: adapter til stik med jord
tak for hjælpen.
mvh
Per

Re: adapter til stik med jord
Hej Per

Klip den dog af og monter en alm. stikprop med jord.