Adapter til molex connector

Hej,

I plejer at være gode til at hjælpe og nu har jeg brug for hjælp/godde råd
igen.

Jeg skal have loddet sådan et 60 pins stik på mit print:

http://www.molex.com/cgi-bin/bv/molex/home_init.jsp?BV_SessionID=@@@@0812439399.1096523488@@@@&BV_EngineID=cccgadcmjfdkddfcflgcehedffgdfmk.0&mCnt=/part/parts.jsp&series54%363&channel=Products&chanName=Series&pageTitle=Series

Afstanden mellem de enkelte pins ser foruroligende lille ud (0,5 mm) er jeg
lidt bekymret for om det er muligt at lodde det på.

Jeg tager derfor meget gerne imod gode råd.

Min loddekolbe er en temperaturstyret Hakko, min mindste spids er 0,3 mm.

Med venlig hilsen
Anders

Re: Adapter til molex connector
Hej Anders

jeg

Træk din loddekolbe sammen med tin langs benene, derefter fjerner du alt
det overskydene tin med nogget tinsugetråd.

Mvh Max

Re: Adapter til molex connector
1000 tak,

Det prøver jeg.