Adapter mellem disse to ?

Hej,

Skal have skiftet min blæser i min harddisk boks. Den oprindelige blæser har stikket til højre

Den nye har stikket til venstre.

Findes der en adapter ? da jeg helst ikke vil klippe og splejse

Thomas

P.S. hvad hedder de stik?

Reply to
TGJ

Det skal du nok regne med at du bliver nødt til, der findes nok ikke adaptore.

Jeg kan lave det proff for dig hvis du bor i 8700 området

K=F8b et fumle print og lav en selv eller lod hanstikkene sammen direkte og "st=F8p" det ind araldit.

Reply to
klaro