AD9833

Er der nogen her der har en genvej til at programmere subject (analog
devices waveform IC). Eksempelvis et flowchart der er lidt mere overskueligt
end databladet?
Den bliver styret af en Pic 16F877A. Er der nogen der har erfaring med denne
kreds?

Re: AD9833
Den Thu, 09 Aug 2007 18:36:07 +0200 skrev RK:
er lidt mere

Har ingen erfaring med denne; men AD plejer da at virke som de beskriver
i databladet. Du har naturligvis læst afsnittet Interfacing to
microprocessors. Prøv at kig lidt nærmere i Flowcharterne Fig 8 & 9. Her
er det ligesom tekstet for hørehæmmede.

Hvad har du gang i? En DC til 12 MHZ funktionsgenerator?

Lad os høre om resultatet.
--
Vy73 de OZ1GNN

Christian Treldal

Re: AD9833

Lige for at komme med mit input :)

Det var i al fald min ide, da jeg ville bruge sådan en... Men kom aldrig
rigtig i gang hehe...

også denne her udgangs buzzer: http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/buf634.pdf

Kasper

Re: AD9833

 Skiftede IC'en og nu virker alt :-)
Med hensyn til datablade, så tror jeg at et af de største problemer ligger i
at man er for ivrig efter at komme igang, man får ikke nærlæst rigtigt!

Site Timeline