AD konverter

Jeg har en Technics surrounddekoder der kun har digitale indgange.
Hvis jeg skal tilslutte mit tv til det, er det nødvendigt at at
konvertere det analoge signal til et digitalt. Men Hvor for jeg fat i
en AD konverter der ikke koster en bondegård? Kan jeg evt selv bygge
den? Indgangen er et coax stik der tager s/pdif signaler

mvh
  Jeppe

Re: AD konverter

Og dermed kun kender digitale formater, eller kender den også den
gammeldags analoge prologic ?

Je, du skal - eller skal du ?

Det er ikke bare en A/D du skal have fat i, men noget der kan kode det
om til PCM eller hvad din forstærker nu forstår.

Re: AD konverter

Den dekoder også prologic hvis den for signalet ind digitalt, jeg har
haft min cd-afspiller til

Det er Puls moduleret signal der skal laves. Hvad hedder en kreds der
kan det?

mvh
   Jeppe

Site Timeline