Actum Realizer - ? ang. Countf.

Hej.

Er ved at lege lidt med Actum Realizer'en. Jeg er så ved at lave en tæller,
men den skal kun tælle når der er blevet trykket på en (knap).

Jeg har brugt Symbol Navnet "countf" som har ( Up, Dn, Clr, Pr - indgang og
Val, Zero - Udgang )

Up, Dn, Clr, er jeg godt klar over, men Pr, volder mig problemer, måske
fordi jeg ikke forstår det jeg læser eller NOGET helt andet.:)

Jeg forstår det sådan at når "Pr" bliver sat til et(1), så bliver Val sat
til den værdi man nu har valgt også kan man tælle enden op eller ned, men
den bliver ved med at tælle, uanset
om "Pr" er 1 eller 0.
Er det mig der misforstå symbolet eller skal den gøre det....?

Vh
Robert

Re: Actum Realizer - ? ang. Countf.
Hej.
Som du skriver bliver val sat til valgt værdi men kun ved skift
fra 0 til 1.Hvis du vil forhindre videre tælling må du afbryde
pulserne til Up eller Dn.
Hvad version bruger du ?.

--
Hilsen