Acer 24" fladskærm

er der  en klog der kan fikse min Acer 24" skærm
den gik gik i sort efter start, den viste lige Acer logoet og sort
mvh
Axel
Horsens

Re: Acer 24" fladskærm

Depends, hvis den var ligesom den sidste Acer skE6%rm jeg havde fat i,
sE5% sidder der et par lytter ved inverter der sikkert har givet op.

Det er ikke sE5% lang tid siden jeg skiftede pE5% min egen, den vidste
lige billede, og sE5% var der ellers sort skE6%rm.

Hvis du slukker den og tE6%nder, kommer billedet sE5% frem i kort tid
igen ?

Re: Acer 24" fladskærm
ja det kommer lige Acer logoet i farve
Axel

Re: Acer 24" fladskærm

Jeg fik en Fujitsu Siemens der gjorde præcis det samme. Bortset fra at hvis
man 'pumpe-tændte' den nogle gange i træk, kunne man være heldig at den
kunne holde sig igang. Problemet var også her et par lytter i inverteren til
lyset, der var tørret ud. De var voldsomt underdimensionerede, så der kom
nogle større i, så kan den nok køre nogle år igen. :-)

Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Acer 24" fladskærm

? også med "ACER" logo ;-)