Abgefesen Sony TA-FE610R - diagram?

Kære gruppe,

- på mit arbejdsbord står en tavs Sony TA-FE610R forstærker, som jeg har
lovet at se på:

Der er ingen lys i nogen af frontpladelamperne, men højttalerrelæererne slår
til få sekunder efter at forstærkeren er tændt.

Der er -40 volt og +40 volt til stede på udgangs-FET-transistorerne med en
lille halv volt pp ripple, så der er forbrug, hvilket også indikeres af, at
kølepladerne bliver lidt mere end håndlune efter et par minutters drift.

Forstærkeren er egentlig ikke så kompliceret; men det ville være ulige
lettere, hvis jeg havde et diagram; er der nogen, der kan hjælpe med sådan
eet, og er der nogle 'standardfejl' på denne maskine, som jeg skal være
opmærksom på?

Hilsen
Sven Lundbech

Re: Abgefesen Sony TA-FE610R - diagram?

slår
en
at
sådan

http://www.tsinding.dk /
Prøv at spørge her under diagrammer, de har den ikke lige nu, men du kan
skrive du mangler, de har mange andre diagrammer liggende.
1bqx/erik

Site Timeline