90 graders bøjning til 50 pin DSub

Hej,

Jeg har nogle paneler, hvor der i bunden sidder et 50 pins DSub stik. Panelerne skal ofte monteres i bunden af nogle kabinetter, hvor det kniber lidt med pladsen til stikket. Derfor mangler jeg en 90 graders adapter, så jeg får stikket til at stikke bagud, istedet for nedad. Er der nogen der har en ide om hvor man kunne finde sådanne nogle fætre?

Har søgt hos RS og Farnell...

pft Nygaard

Nygaard

Hvis du ikke finder noget færdigt, så bør det været ret nemt at lave det selv.

Et sæt han/hun stik, hvor parten der skal i panelet er en 90 gr. type til printmontage og modparten så er en lige til kabelmontage. Disse to parter holdes sammen og loddes direkte uden yderligere stumper.

--
  Med venlig hilsen,    Ove Kjeldgaard,    nospam AT privat DOT dk
  Natur og Friluftsliv:

Husk at 50 pins DSUB har 3 pinnerekker. Er det kanskje 50 pinners "Centronics"? I tilfelle ja, så har jeg noen flatkabler ++ av det slaget.

HM

Reply to
Harald Mossige

Der er 3 rækker ben.

- men tak alligevel.

Mvh Nygaard

Nygaard

selv.

Det skal bruges i industriudstyr, så jeg vil ikke ud i noget "fusk", eller anvende noget jeg selv skal sidde og lodde i.

Mvh Nygaard

Nygaard

Har dem - de forhandles i DK af

/Claus