90 graders bøjning til 50 pin DSub

Hej,

Jeg har nogle paneler, hvor der i bunden sidder et 50 pins DSub stik.
Panelerne skal ofte monteres i bunden af nogle kabinetter, hvor det kniber
lidt med pladsen til stikket. Derfor mangler jeg en 90 graders adapter, så
jeg får stikket til at stikke bagud, istedet for nedad. Er der nogen der har
en ide om hvor man kunne finde sådanne nogle fætre?

Har søgt hos RS og Farnell...

pft
Nygaard

www.nygaard.eu

Re: 90 graders bøjning til 50 pin DSub

Hvis du ikke finder noget færdigt, så bør det været ret nemt at lave det selv.

Et sæt han/hun stik, hvor parten der skal i panelet er en 90 gr. type til
printmontage og modparten så er en lige til kabelmontage.
Disse to parter holdes sammen og loddes direkte uden yderligere stumper.

  Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk

Re: 90 graders bøjning til 50 pin DSub

Husk at 50 pins DSUB har 3 pinnerekker. Er det kanskje 50 pinners
"Centronics"? I tilfelle ja, så har jeg noen flatkabler ++ av det slaget.

HM

Re: 90 graders bøjning til 50 pin DSub
Der er 3 rækker ben.
- men tak alligevel.

Mvh
Nygaard

www.nygaard.eu

Re: 90 graders bøjning til 50 pin DSub

selv.

Det skal bruges i industriudstyr, så jeg vil ikke ud i noget "fusk", eller
anvende noget jeg selv skal sidde og lodde i.

http://www.conec.com /

Har dem - de forhandles i DK af  www.hf.dk

/Claus