90 grader scartstik

Har en scart-dongle til modtagelse af digitaltv, der i mit LCD TV. Men
da det hE6%nger pE5% en vE6%g, og stikket bagpE5% TVet vender lige ind i
vE6%ggen, har jeg brug for en 90 grader adaptor. Har fundne nogle, men
de er alle 5.5 cm dybe (nE5%r de sidder i stikket bag pE5% TVet), og det
er lige prE6%cis lidt for dybt til mit TV.

Overvejer at samle mit eget 5 cm lange scartkabel, men kan ikke finde
et scart han stik uden at er kapslet inde i plastik, og dermed for
dybt.

Nogen der ved hvor man kan kF8%be enten fE6%rdiglavet adaptor eller scart
han stik? Enten her i Aalborg, hvor jeg bor eller i en netbutik.

/Michael

Re: 90 grader scartstik

Så lad være med at sætte huset/kapslen/skallen på det løse
scartstik.
Så fylder det kun din lodning og dit kabel.
Men vær forberedt på at det bliver sk*desvært at få stikket
ud igen.
Klip evt. alle overflødige ben af scartstikket.

/Bo.

Re: 90 grader scartstik
$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk:

Hvis der er plads til det, kan man evt. sætte et stykke snor, tape eller
lign i klemme mellem han og hun stikket og lade det stikke et par cm ud for
oven og neden. Brug dem til at trække stikket ud.

/Jesper

Site Timeline