80C535 udviklingskit

Hej allesammen,

Jeg tænkte på at lege lidt på mit gamle 80C535 udviklingskit sammen med C
Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en kompiler til det???
Jeg har desværre glemt det meste af min "assembler kunnen"

Eller er der nogen der kender til nogle Newbye kit hvor jeg kan lege med en
procesor og C/C++??

Med venlig hilsen
René
Elektronikmekaniker... hvis det er noget værd!!!!

Re: 80C535 udviklingskit

Jeg kan da anbefale Atmel's STK 500, som jeg bl.a. anvender til
undervisningsbrug, men også er godt tilfreds med til private
programmeringsopgaver. Se mere her:
http://www.atmel.com/dyn/products/tools_card.asp?tool_id27%35

Kan købes via Ingeniørhøjskolen i Århus - (Også selvom man ikke
har direkte forbindelse hermed) for ca. 360kr. Hertil kan man
eks. benytte compileren CodeVision, der kan hentes i en
evaluation udgave her: http://www.codevision.be/download.htm
Der findes endvidere en god tutorial til denne her:
http://www.codevision.be/download.htm

Endelig så er der skrevet en udemærket bog, der hedder "Embedded
C programming and the AVR", som kan fås her:
http://www.prllc.com/productcart/pc/viewPrd.asp ?
idcategory=6&idproduct12%
Den er også tilgængelig via bibliotek.dk og kan bestemt
anbefales. Er skrevet i et letlæseligt sprog og har en masse
gode kodeeksempler i.

--
Mvh.

Tomas

[...]

http://instruct1.cit.cornell.edu/courses/ee476/codevisionC/Tutori
al.PDF

[...]

Det har jeg ledt efter længe ;)
Har de en fysisk butik man kan tulle rundt i, eller er det noget der skal
bestilles hjem ?  Har de andre "teknik"bøger ?

Re: 80C535 udviklingskit

hjemmeside evt.?

Rasmus
Re: 80C535 udviklingskit

http://www.iha.dk/Default.aspx?ID79%8

--
Mvh.

Tomas

Re: 80C535 udviklingskit

Takker for alle jeres svar.

Re: 80C535 udviklingskit
Kan man købe et STK500 kit i den tekniske boglade til den pris? Eller
har jeg misforstået noget?

Mvh
Mads

Re: 80C535 udviklingskit

Ja, det er ikke noget problem. Der har jeg købt mine.

--
Mvh.

Tomas

Re: 80C535 udviklingskit

jeg kan ikke finde dem i deres webshop...

Rasmus
Re: 80C535 udviklingskit

Det er nok rigtigt. Men prøv i stedet at ringe til dem. Det
plejer ikke at være noget problem

--
Mvh.

Tomas