80C517 uden program

Jeg har en PW med en 80C517.
Den er jo beregnet til at maskeprogrammeres, men jeg tror ikke, at denne er
det, da der ikke står nogen mystiske koder, men blot typenummeret. Desuden
er er der EPROM.

Problemet er imidlertid, at /EA ikke er lagt til stel, men er +5V og så skal
den jo køre de første 8k af programmet fra den indre ROM.

Hvordan vil det virke, hvis den indre ROM ikke er programmeret?
Er der så $FF eller $00 i programmet?
Hvis der er $00 svarer det til NOP og så tror jeg, at den vil fortsætte fra
EPROM-en med programafviklingen!

Er der nogen, der kender til den slags, som vil give et bud.

Mvh Kurt

Site Timeline