802.11b trådløs netværk giver striber/støj på DR1

Hej gruppe

Har spurgt om følgende i dk.edb.netvaerk, der mente man der var bedre chance
her.:

Er der nogen der har oplevet at det trådløse udstyr giver striber på
DR1(kanal 5 Nibe) ?

Efter noget makken med antenneanlægget fandt jeg ud af at det var mit AP der
lavede striberne,
har prøvet med en del udstyr både kort og accespoints(Avaya,Dlink,linksys),
samme resultat striber på DR1.

Kan dette problem løses, med filtre eller på anden vis ?

Mvh  Poul

Re: 802.11b trådløs netværk giver striber/støj på DR1

Ja. Du skal ha fat i et filter. Evnt. kan du kontakt støjtjenesten de kan
måske hjælpe, det kan godt tænkes de har nogle færdiglavede filter de selv
bruger til formålet.

--
Vh. Peter Andersen

Re: 802.11b trådløs netværk giver striber/støj på DR1
Hej Poul

Check lige, at skærmen på antennekablet er forbudet hele vejen på dit
antenne kable. også mellem  de forskellige antenne stik. hvis du har flere
af dem.
Det er tit skærmen der ikke er lavet for godt under opsætning.
Hvis du selv har antenne på taget og atenne forstærker der til, så prøv med
en Ferrit der kan sættes på net ledningen til forstærkeren.

M.v.h.

Michael

chance
der
accespoints(Avaya,Dlink,linksys),

Re: 802.11b trådløs netværk giver striber/støj på DR1

chance

Bredbåndsforstærker evt?

Mvh
Brian