8 polet minidin som tvout / video signal

jeg har et gforce ti 4200 med 8 polet minidin som tvout.
da jeg øjensynligt ike kan finde et færdigt stik som kan bruges har jeg
været ude og købe et løst stik i en elektronikbutik. men selv her kunne de
ikke fortælle mig hvilket ben der var til hvad i stikket, (altså hvilken
poler jeg skal bruge for at få det lavet om til alm phono stik).

så det vil være meget behjælpeligt hvis der var nogen der havde et diagram
over hvilke poler der er til hvad

og det er ikke et 7 polet s-video stik vi snakker om her hvis nogen skulle
gå hen og tage fejl men et 8 polet minidin

bo

Re: 8 polet minidin som tvout / video signal

Kan du ikke købe et færdigt kabel, der, hvor du købte kortet ?

s-video stik er normalt 4 polede.....

Re: 8 polet minidin som tvout / video signal

Kig her:

http://www.hardwarebook.net /

bilr

Re: 8 polet minidin som tvout / video signal

Hvilken fabrikat er kortet?

Grunden til at der er 8 poler er at der er S-Video og Composite i det
samme stik. Normalt følger der et splitter-kabel med, men det kan
åbenbart smutte, det manglede f.eks. i æsken til mit gamle Geforce2Ti
fra Creative Labs. Jeg fik senere fremskaffet et af omveje.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Site Timeline