74Sxx i overflod

Hey!
Jeg er kommet i besiddelse af et vognlæs 74S-kredse af forskellig slags.
Hvis du kommer i bekneb for sådanne typer kan jeg måske hjælpe.
Pris: Gratis minus 10%

Kontakt mig evt. via:
torben underscore wridt at hotmail osv.

Mvh!
Torben,
Broager

Re: 74Sxx i overflod

Det er OR og NOR gates og noget RAM der er 74S?

Re: 74Sxx i overflod

Jeps!
Jeg har fået lavet en oversigt. Send mig gerne en mail...

Mvh!

Re: 74Sxx i overflod
Hej!

Smid det hellere over i vores markedsgruppe og lav emnefeltet til "Gives
væk: xxx". Tak :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: 74Sxx i overflod

Hej Kim!
Jo, du har ret. Det var nok "smartere"!

Mvh!
Torben

Re: 74Sxx i overflod
Jamen jeg ku da godt bruge en optankning af mit slunke lager.

Har du en oversigt over hvad du har på lager?

mvh Erik (der takker for det tidligere tilsendte om tec psu)

Re: 74Sxx i overflod

Hej Erik!
Nøøøhh, det kniber med en oversigt, men kom frem med dine behov, og jeg skal
se hvad jeg kan gøre.....!

Med mange venlige hilsner!
Torben

P.S. Og jeg sender da gerne et "udvalg", hoho

Re: 74Sxx i overflod

Hej Erik!
Send mig gerne en mail, og du ka' få en oversigt!

Mvh!
Torben

Re: 74Sxx i overflod
Hej Torben!

Hvis der skulle være nogle 74s11n'er imellem kan du så ikke lægge 4
stykker fra i en "bunke" til mig?

Vy 73

Ole/oz2ql
snipped-for-privacy@oz2ql.dk

Re: 74Sxx i overflod

Hej Ole!
Jeg har skrevet en direkte mail til dig!
Mvh!!

Re: 74Sxx i overflod

Hej Torben,

Jeg vil da egentlig også godt være med i at hvide, hvad du har på lager.

Erling
snipped-for-privacy@mail.tele.dk

Site Timeline