74HCT4076

Er der nogen der ved hvor man kan købe overstående chip-fætter.

/Thomas

Thorsbrovej 6 - 9280 Storvorde
Re: 74HCT4076

SKAL det være en HCT? Har denne ligende
http://www.tinyurl.dk/135

Hilsen Mikkel

Re: 74HCT4076

Umiddelbart ser det ud til at den kun er tilgængelig på dealermarkedet.

Så prøv at efterlyse en på dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

Mvh Max

Re: 74HCT4076
tak for svarene, men efter nogen søgning ect., tror jeg kan bruge en
74hct173 i stedet

/thomas

Re: 74HCT4076

Det tror jeg er en god ide.
Min erfaring er at 74HCT40xx er altid er svære at skaffe (de er levn fra den
meget gamle 4000-serie). Jeg har så sent som i dag fået oplyst at 74HCT4060
udgår i forbindelse med overgangen til ROHS-direktivet. Uheldigt når den
indgår i mange af vores produkter :o)

Site Timeline