7 Segments Led display - Page 2

Re: 7 Segments Led display

Der er da lidt på Maxims hjemmeside:
http://pdfserv.maxim-ic.com/en/an/AN1196.pdf

  Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk

Re: 7 Segments Led display
Hej Jens.

Et diagram over sådan en fætter er skam meget simpel. Men jeg kan de at
flere allerede har givet dig forslag.
Hvis du stadig tænker på at bygge selv, så har jeg måske noget der kan
interessere dig. Jeg mener at jeg i mine gemmer har en pose med 600 stk.
10 mm røde lysdioder. Hvis du er interesseret så gi et bud. Gerne på mail.

Mvh
  Jan Thøgersen

Re: 7 Segments Led display

Jeg er forholdvis ny inden for elektronik. Har faktisk først kastet
mig over det for alvor fordi jeg skulle bygge netop denne sag. Så jeg
har ikke rigtig fået noget jeg helt kan opsætte endnu. Så forslag er
velkommen.
Ellers tak men jeg skal bruge 5mm og da jeg skal lave 3 af denne type
displays skal jeg bruge hele 4500. Men jeg har fundet dem til en fair
pris. Men tak for budet

Jens G

Re: 7 Segments Led display

Nu har jeg ikke nærlæst dit diagram på dit kredsløb, men kan du ikke bare
bruge nogen transistorer til at drive LED rækkerne?

Brian

Site Timeline