606 til 808MHz forstærker...

Er der nogen som ved hvor man kan finde et diagram over en forstE6%rker
der kan forstE6%rke 606 til 808MHz omrE5%det op omkring 20dB ?

Input er i uV omrE5%det.

M2E%v.h.
Lasse Madsen

Re: 606 til 808MHz forstærker...

Adskil en TV-antenneforstærker og lur den af.

Mvh. Uffe Ravn

Re: 606 til 808MHz forstærker...
Hej Uffe,

Ja tanken har slE5%et mig, men jeg F8%nsker ikke at forstE6%rke frekvenser
under 600MHz.

M2E%v.h.
Lasse

Re: 606 til 808MHz forstærker...
Hej Lasse

Så find en bånd 5 antenneforstærker.

Re: 606 til 808MHz forstærker...
Hej Lasse

Så sæt et 606 MHz højpasfilter foran en catv forstærker, eks:
http://www.domtel.fr/phanglais.html

De har vist ingen forhandlere herhjemme.

Vh

Svend

Hej Uffe,

Ja tanken har slået mig, men jeg ønsker ikke at forstærke frekvenser
under 600MHz.

M.v.h.
Lasse

Re: 606 til 808MHz forstærker...
Hej Lasse,

hvad skal du bruge det til?? alternativt kan du selv lave et højpasfilter

mvh
Rasmus

Site Timeline