606 til 808MHz forstærker...

Hej

Er der nogen som ved hvor man kan finde et diagram over en forst=E6rker der kan forst=E6rke 606 til 808MHz omr=E5det op omkring 20dB ?

Input er i uV omr=E5det.

M=2Ev.h. Lasse Madsen

Reply to
Lasse Madsen

Adskil en TV-antenneforstærker og lur den af.

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn

Hej Uffe,

Ja tanken har sl=E5et mig, men jeg =F8nsker ikke at forst=E6rke frekvenser under 600MHz.

M=2Ev.h. Lasse

Uffe Ravn skrev:

Reply to
Lasse Madsen

Hej Lasse

Så find en bånd 5 antenneforstærker.

Hej Lasse

Så sæt et 606 MHz højpasfilter foran en catv forstærker, eks:

De har vist ingen forhandlere herhjemme.

Vh

Svend

"Lasse Madsen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@l39g2000cwd.googlegroups.com... Hej Uffe,

Ja tanken har slået mig, men jeg ønsker ikke at forstærke frekvenser under 600MHz.

M.v.h. Lasse

Uffe Ravn skrev:

Reply to
Svend Åge Sørensen

"Lasse Madsen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@14g2000cws.googlegroups.com...

Hej Lasse,

hvad skal du bruge det til?? alternativt kan du selv lave et højpasfilter

mvh Rasmus

Reply to
Rasmus M. Jensen