5V 2A

Hej gruppe

Nogen der ved hvor jeg finder en strømforsyning til min router ? Jeg behøver
vel ikke fortælle at den selvfølgelig ikke skal være dyrere end en ny
router.....
Det drejer sig om en D-link 604
måske der ligger noget brugt et sted ?

Martin

Re: 5V 2A
Ellers har Brinck en til 298,- med spec: 20 selectable output
voltages: 5 to 24VDC in steps of 1V (from 4.0 to 1.5A).

Svend

Re: 5V 2A
Thansens Notebook forsyninger

--
*** Calle ***

Re: 5V 2A

De kan vist ikke tvinges ned på 5V

Martin

Re: 5V 2A
Jeg glemte forøvrigt at sige at en ny router incl. strømforsyning, kan
erherves for 250,- ca, så derfor ville det være lidt fjollet med en
strømforsyning til 298,-
Jeg er bare modstander af at smide noget ud der virker

Martin

Re: 5V 2A

Ku' du så ikk' finde et eller andet sted at hugge noget 5Volt fra,f.x.
eet eller andet sted inde i din P.C.

Bo //

Re: 5V 2A

Jo da, hvis ikke lige det var fordi plastichjernen står 10m fra routeren :-)

Martin

Re: 5V 2A

iflg. http://www.dlink.com/products/resource.asp?pid62%&rid29%9&sec=0
skal du bruge 2.4A

Prøv at ringe til Aarhus Radio Lager
http://www.aarhus-radio-lager.dk /

Der fandt jeg en 5A DC-forsyning til en skærm for kort tid siden til under
200.-
Så en mindre koster givetvis også mindre...

Re: 5V 2A

www.cypax.dk

Vælg komponenter og derefter strømforsyninger,

Anders

Re: 5V 2A

Jeg har nogen med forkert stik på. Hvis du fortæller mig, hvilket stik der
skal sidde (og jeg har det) skifter jeg det for 100,-.

Mvh.
 Anders (2300)

Re: 5V 2A

martin