5V 2A

Hej gruppe

Nogen der ved hvor jeg finder en strømforsyning til min router ? Jeg behøver vel ikke fortælle at den selvfølgelig ikke skal være dyrere end en ny router..... Det drejer sig om en D-link 604 måske der ligger noget brugt et sted ?

Martin

Reply to
martin bjerre

martin bjerre skrev:

Ellers har Brinck en til 298,- med spec: 20 selectable output voltages: 5 to 24VDC in steps of 1V (from 4.0 to 1.5A).

Svend

Reply to
Svend Spanget

Thansens Notebook forsyninger

--
*** Calle ***
Reply to

"*** Calle ***" skrev i en > Thansens Notebook forsyninger

De kan vist ikke tvinges ned på 5V

Martin

Reply to
martin bjerre

Jeg glemte forøvrigt at sige at en ny router incl. strømforsyning, kan erherves for 250,- ca, så derfor ville det være lidt fjollet med en strømforsyning til 298,- Jeg er bare modstander af at smide noget ud der virker

Martin

Reply to
martin bjerre

Ku' du så ikk' finde et eller andet sted at hugge noget 5Volt fra,f.x. eet eller andet sted inde i din P.C.

"martin bjerre" skrev i en meddelelse news:43821831$0$1858$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

iflg.

skal du bruge 2.4A

Prøv at ringe til Aarhus Radio Lager

Der fandt jeg en 5A DC-forsyning til en skærm for kort tid siden til under

200.- Så en mindre koster givetvis også mindre...
Reply to
CarstenGP

"Bo Bjerre" skrev i en meddelelse news:4382199c$0$11673

Jo da, hvis ikke lige det var fordi plastichjernen står 10m fra routeren :-)

Martin

Reply to
martin bjerre

Vælg komponenter og derefter strømforsyninger,

Anders

Reply to
Anders

Jeg har nogen med forkert stik på. Hvis du fortæller mig, hvilket stik der skal sidde (og jeg har det) skifter jeg det for 100,-.

Mvh. Anders (2300)

Reply to
Anders F

"Anders F" skrev i en meddelelse news:R6Lgf.2129$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...