59c11 programmer

Hejsa

Er det muligt at koge en simpel lille programmer til denne eeprom ?

Jeg har svært ved overhovedet at finde et datablad over skidtet, og min
gamle Brinck Br875 vil ikke kendes ved den.

/Brian

Re: 59c11 programmer

Lur mig om ikke dette er lige hvad du mangler:

http://www.ic-prog.com/mwsupport.htm

Re: 59c11 programmer
Hejsa

Joo... det kunne det nemt være :-)

Men... hvad mon der menes med "Con10" på diagrammet, og
hvor er de forskellige udtag i forhold til den eksisterende programmer ?

/Brian

Re: 59c11 programmer
Hejsa

Nåå... jeg fandt ud af det hele alligevel.
Fantastisk hvad lidt fintænkning kan føre til :-)

Takker for vinket...

/Brian

Re: 59c11 programmer

Det var lidt at et lykketræf, for det var søgeordene "microwire programmer"
der førte til fundet.

Man kan måske lave noget endnu mere simpelt fordi den ikke skal have 13V.
Måske kan man sætte den direkte på COM-porten uden clamping... Men så kommer
man nok også til selv at skrive software der kan programmere den...

Re: 59c11 programmer
Hejsa

Jaa.. jeg vidste ikke engang det hed microwire :)

I forklaringen er der skrevet noget om Data In/Out.
Hvilke ben er det på en Pi16 kreds ?

Og hvis der er noget jeg ikke kan/gider, er det at skrive software ;-)

/Brian

Re: 59c11 programmer

Du har tabt mig... Pi16 kreds?

Det gider jeg godt... :-)

Re: 59c11 programmer
Hejsa

Det er selvfølgelig en Pic16 :-)
Den programmer jeg har i forvejen, har nemlig aldrig været brugt til andet
end Pic16f84'er

Hver mand, sin lyst ;-)

/Brian

Site Timeline