500 Hz tone generator

Hej -

Jeg leder efter et kreds som kan give et LF signal på 500 Hz, og med effekt
på ca. 3W. ?

mvh
Robin

Re: 500 Hz tone generator

En sinusgenerator og en effektforstærker

Re: 500 Hz tone generator

effekt

Man behøves nu  ikke en sinusgenerator, man kan nøjes
med et par komponenter og forstærkeren.

http://sound.westhost.com/project59.htm

Mvh Max

Re: 500 Hz tone generator
Hej Max - tak for svaret.

Hvis jeg kikke på fig. 1 - hvad skal jeg regne med som indgangs spænding?
Hvis jeg forstår korrekt, det er på samme ledninger som højtaleren.

Og, er der nogen enkelt TTL'er som kan anvendes til forstærkeren i denne
sammhæng. Det hele skal køre som selvstændigt lukket system.

mvh
Robin