50-70Adc og prell - Page 2

Re: 50-70Adc og prell

Glem alt om det der, jeg burde jo indlægges... tågehorn..

/Jan - proff. mixer af Vds og Vgs

Re: 50-70Adc og prell
Hej Jan

Det er jo sådan relæer virker. Hvad for en forbindelse er det
du skal have lavet, kan det ikke laves elektronisk ?

Re: 50-70Adc og prell

Ja men min tanke var, at hvis de blev presset sammen med luftryk istedet
of at blive trukket sammen af magnetisme, at det ville være "bedre" mht.
prell.

Ja Bo er også inde på ideen med at gøre det elektronisk, kan godt være
det er vejen at gå :)

/jan

Re: 50-70Adc og prell
Hej Jan..
Hvis du eller andre er interesset har jeg En applikations notes på tysk fra
Eupec om styring af IGBT.

Den er for tiden i tiff format og på 24 sider der hver fylder ca 4000 kb.
Jeg skal alligevel have den konverteret på et tidspunkt til en doc fil eller
lign.

Hvis i vil have enkopi så låg en besked i gruppen om hvilket format der
øskes.

Re: 50-70Adc og prell

IGBT'er har det problem, at ledespændingsfaldet over dem er på den
forkerte side af 2Volt. MOSFET'er kan opfattes som en Ohm'sk modstander

Bo //

Re: 50-70Adc og prell

Hvorfor er det et problem?

Næsten.

Re: 50-70Adc og prell

Den 15 juli skrev Jan: 1-2 Volt

Bo //

Re: 50-70Adc og prell

Ah - OK. Jeg tænkte på "dit" projekt.

Hvad med en GTO til 6kA :-)

Vandkølet, og med ledespændings fald på u/ 4V v/ 6kA

Og spændingen - mange kV (!)

Re: 50-70Adc og prell

jeg siger ja tak og vil prøve at kvittere med en version i pdf format... :-)
fjern flafflaf fra min mailadresse...

Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
Re: 50-70Adc og prell

Hvis du har den som pdf, kan du så ikke smide den denne vej.
Du må også gerne smide den anden afsted.
Emnet lyder interessant :-)

--
mvh Uffe

Re: 50-70Adc og prell

jeg har endnu ikke modtaget nogen kopi i tiff format så sålænge jeg ikke har
dette er det lidt svært at konvertere den til pdf... :-)

Rasmus
Re: 50-70Adc og prell
Hej Rasmus

Jeg har nu sendt tif filer pakket som rar lagt i dk.binaer.dk som
Styring af IGBT- moduler engelsk og tysk nr x af 7.

jeg har dog kun set  4 af filerne endnu

jeg holder øje med resten

Jeg er ved at omsætte til doc og pdf filer det dog et par dage endnu

Re: 50-70Adc og prell

Hvad er der mon sket med side 19?
Den er forsvundet :-(

--
mvh Uffe

Re: 50-70Adc og prell
Ha ha

40cm fejl

side 19 og rar nr 1 er sendt nr skulle iflg min være sendt, men dukkede ikke
op i binaer. derfor sendt igen

Re: 50-70Adc og prell
Hej
så har jeg sendt IGBT ansteuerng i d..binaer
Den er sendt som pdf fil som er dukket op og som doc fil som ikke er set i
dk.binaer