4x7segm. display.?

Nogen der ved hvor man kan købe sådan et enkelt display.?

Forhandleren sælger kun 5 ad gangen.

--
MVH.
Finni

Hej Finn

Næ, men tag et lille stykke hulprint og 4 stk almindelige

7 segmenter og lav det selv.

"F.Syndergaard" skrev i en meddelelse news:493fd512$0$56768$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Tak for svaret Max. Det har jeg overvejet. Men det duer ikke rigtigt til mit projekt.

--
MVH.
Finni

Så må du købe 5 stk. og beholde resten / sælge dem videre...

Men jeg ville nu ikke brokke mig over at have 4 stk. ekstra komponenter i min samling hvis det var kravet for at få en til et projekt.

Jeg har flere gange været ude for at skulle købe 500 stk. af et eller andet elektronik for at bruge 20 eller måske bare 10 stk.

Men jeg har også efterhånden en godt lager med mange komponenter liggende til den tid hvor jeg skal igang igen med at lave elektronik.

Det er som oftest en større investering når man går i gang med at købe komponenter, navntlig hvis man køber for at få mængderabat, men billigere i det lange løb.

Christian

Reply to
Christian Kragh

"F.Syndergaard" skrev i meddelelsen news:493fd512$0$56768$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

------------------------------------------------------------ Hej Alle.. Den slags displays ses meget tit på den tyske Ebay.. jeg købte nogle grønne på et tidspunkt for den latterlige pris af

1.25 Euro for 12 stk's og efter at have kigget efter ser det ud til at hans pris ligger i området af 1-2 euro for den type du leder efter(10 - 13 stk's) og jeg har købt andet af ham og ved at hans porto er meget rimiligt.. desværrer er mine den "den anden vej rundt type" ellers kunne vi godt have fundet ud af at bruge det danske postsystem igen .-).. m.v.h oz1lqb / Claus
Reply to
Claus

"Max" skrev i meddelelsen news:493ff5dc$0$15893$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

-------------------------------------------------------------- Hej Igen Alle... glemte at sige at den type du leder efter ses meget tit i defekte(selfølig også dem der virker ;-) ) mikrobølge ovne.. m.v.h oz1lqb / Claus

Reply to
Claus