et enkelt display.?

 http://elektronik-lavpris.dk/files/sup2/F511SURWAS530A2.pdf

Forhandleren sælger kun 5 ad gangen.
--
MVH.
Finni

Re: 4x7segm. display.?
Hej Finn

Næ, men tag et lille stykke hulprint og 4 stk almindelige
7 segmenter og lav det selv.

Re: 4x7segm. display.?

Hej Igen Alle...
glemte at sige at den type du leder efter ses meget tit i
defekte(selfølig også dem der virker ;-)  ) mikrobølge ovne..
m.v.h oz1lqb / Claus

Re: 4x7segm. display.?

Tak for svaret Max.
Det har jeg overvejet.
Men det duer ikke rigtigt til mit projekt.

--
MVH.
Finni

Re: 4x7segm. display.?

Så må du købe 5 stk. og beholde resten / sælge dem videre...

Men jeg ville nu ikke brokke mig over at have 4 stk. ekstra komponenter i
min samling hvis det var kravet for at få en til et projekt.

Jeg har flere gange været ude for at skulle købe 500 stk. af et eller andet
elektronik for at bruge 20 eller måske bare 10 stk.

Men jeg har også efterhånden en godt lager med mange komponenter liggende
til den tid hvor jeg skal igang igen med at lave elektronik.

Det er som oftest en større investering når man går i gang med at købe
komponenter, navntlig hvis man køber for at få mængderabat, men billigere i
det lange løb.

Christian

Re: 4x7segm. display.?

Hej Alle..
Den slags displays ses meget tit på den tyske Ebay..
jeg købte nogle grønne på et tidspunkt for den latterlige pris af
1.25 Euro for 12 stk's
og efter at have kigget efter ser det ud til at hans pris ligger i området
af
1-2 euro for den type du leder efter(10 - 13 stk's)  og jeg har købt andet
af ham og ved at hans porto er meget
rimiligt..
desværrer er mine  den "den anden vej rundt type" ellers kunne vi godt
have fundet ud af at bruge det danske postsystem igen .-)..
m.v.h oz1lqb / Claus

Site Timeline