48v 20-25A Trafo gerne ringkerne ?

Hej Alle

Se subj.

Hvor finder man sE5%dan en fE6%tter ? Nogen her der ligger inde med en ?

Sommer hilsen
BF8%rge

Re: 48v 20-25A Trafo gerne ringkerne ?

farnell og elektronik-lavpris har noget der ligner 1000VA 2*40-50V til
omkring 1300kr
pc-elektronik har 500VA 2*12V til cirka det halve, sE5% to af dem ca.
det samme.

-Lasse

Re: 48v 20-25A Trafo gerne ringkerne ?
Hej Lasse

Du skal vidst have 4 stk af de sidstnævnte.

Re: 48v 20-25A Trafo gerne ringkerne ?

Hej Alle

Se subj.

Hvor finder man sådan en fætter ? Nogen her der ligger inde med en ?

Sommer hilsen
Børge

Mener jeg ligger inde med noget 24 v 20-30 a. Det er E kerne, men kvaliteten
skulle være godt.

Hvis det har interesse, ser jeg efter pĂĄ "lageret".

Mine trafoer bor i Nykøbing M.

Hvor skal du bruge dem, og til hvad ??

Claus

Re: 48v 20-25A Trafo gerne ringkerne ?
Hej Claus

Tak for tilbudet men jeg har fundet hvad jeg sF8%gte. Har fundet en
1500VA 48V ringkerne

Men tak for tilbudet

 Hvad med sĂĄdan en:

Data: Ringkerne ca. 10 Kg
Primær: 2x115V + 2x5V
Sekundær: 2x41V 12A + 2x65V 0.7A

kan den bruges?

Har 2 stk. sammenbygget i metalkabinet inkl. broer!

--
/Torben

Re: 48v 20-25A Trafo gerne ringkerne ?
Hej Torben

Den er desvE6%rre nok lige i det mindste. Jeg skulle gerne ende pE5% ca
70VDc sE5% de 41V er ikke helt nok, desvE6%rre. Det var ellers et godt bud
nu du havde 2 stk
Viser det sig helt umuligt at finde noget 48V sE5% kan det vE6%re jeg
vender tilbage.
Det skal bruges til at drive nogle steppermotore der kan klare 140V
men mine styringer kan max klare 80V derfor har jeg valgt at lande pE5%
70V
Hvor meget det har at sige pE5% hastigheden kan jeg ikke lige
gennemskue? men med 70V mener jeg at jeg er tE6%t pE5% grE6%nsen til hvad
jeg kan fE5% du af de stumper jeg har til rE5%dighed (ellers hedder det jo
5 nye step controllerer... :o)

BF8%rge

On 23 Apr., 22:34, "Torben \(8381 Tilst\)"

Re: 48v 20-25A Trafo gerne ringkerne ?

Man annoncerer i dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej.

Jeg vil tro at det gav pote.....

Re: 48v 20-25A Trafo gerne ringkerne ?
Tak for tippet, det vil jeg prF8%ve

Det er lE6%nge siden jeg har brugt de her grupper, og fF8%rste gang jeg
bruger det her google hallF8%j :o)
Men det skal nok komme ....

Hilsen BF8%rge

On 23 Apr., 23:07, "Klaus D. Mikkelsen"