48 volt relæ?

Hej Grp.

Er der nogen, der ved, om man kan købe 48 volt relæer? Jeg er ved at
lave en lille konstruktion. Jeg kan til nøds lave den med 24 v. relæ,
men med 48 v. vil den blive optimal.
mvh
Poul Jensen

Re: 48 volt relæ?

Jeg har liggende noen, nye, for printmontering. De har 4 vekselkontakter.

HM

Re: 48 volt relæ?

Fint-fint. Hvor stor modstand er der i spolen?
Hvor meget strøm/spænding er kontakterne beregnet til?
Hvad er prisen for 1 stk.?
MVH
Poul Jensen

Re: 48 volt relæ?

Spolemotstand:  2K85
Strøm: ?
Fabrikat:   ITT
Typenr.   A2635
Pris:    Kr. 8 :-)

HM

Re: 48 volt relæ?

Hvor mange har du brug for ?

Vi har en stak telefonrelæeer på lager.
Kommer du forbi og henter kan du få et par ganske gratis.

Re: 48 volt relæ?

Det lyder rigtig godt. Jeg vil gerne komme forbi efter et par
stykker.
Hvor og hvornår? Send mig en mail, så kan vi aftale nærmere.
mvh
Poul Jensen

Re: 48 volt relæ?
Tak til Harald og Klaus for jeres assistance. Jeg har nu fundet et 48 volt
relæ hos Hennings Electronic.
Hilsen
Poul Jensen

Re: 48 volt relæ?