-48 VDC til + 12volt

Kan jeg med en 48/12V DC/DC converter få 12 VDC ud af -48 Volt ??

Prøver lige om jeg kan lave en tegning :-)

0V --------------| +  | + -----------------12
-48v ------------| -   |- -------------------0

0 v på primær siden forbindes med 0 volt på sekundær.

Vil det virke eller ryge ??

Mvh
Anders

Re: -48 VDC til + 12volt

Det vil virke, hvis eller du kan lave en sådan converter :o)
Hvor meget strøm skal du bruge?

--
Tom

Re: -48 VDC til + 12volt

El-supply kan skaffe en konverter til 259.- så jeg gider (kan) ikke selv
lave en.
Jeg skal ikke bruge mere end 200 mA kontinuerligt ( peaks på 500 mA)

Tak for hjælpen
Anders

Re: -48 VDC til + 12volt

Sådan et par stykker er jeg indehaver af, hvis det går helt skævt.
Stammer fra noget gammelt KTAS udstyr. (de havde sikkert forstand på lige
dette med at konv. fra -48 V til 12V)
Enheden får -48V ind og afleverer +12V -12V 0V +5V ud.
Se billed i dk.binaer

AO

Re: -48 VDC til + 12volt

Tak,