4 - 20 mA prøveudstyr

Jeg har brug for et diagram af  4 - 20 mA strømgivere der kan bruges ved
test af PLC udstyr i større styringstavler.
Det er aktuelt med to typer, aktiv og passiv.

De aktive skal være batteridrevne, justeringsområde fra ca. 3 til ca.22 mA,
rimeligt stabil strøm.

De passive er principielt en modstand fra 24 VDC til + indgangen, -
indgangen til stel, men da der er forskel på indgangene på forskellige PLC
fabrikater vil det være en fordel med en aktiv strømregulering.

Jeg vil helst have en simpel konstruktion, jeg skal bruge 100, så prisen har
betydning.

Jeg ved godt at vi kan købe færdige, men priserne ligge fra 1000 kr og opad.

Er der nogen der har forslag?

Hilsen Aksel

Re: 4 - 20 mA prøveudstyr

http://home6.inet.tele.dk/moppe/konstant.html