3x0.25 mm2 kabel med DK farvekode, hvor?

Hej Gruppe,

Jeg leder efter noget kabel, jeg har dog fundet det ved Solar, men vil gerne finde et sted hvor jeg kan købe det i meter-mål. Her er databladet fra Solar:

Nogen der kender et sted der har sådan noget kabel?

Mvh Gert K.

Reply to
GK

GK formulerede spørgsmålet:

Prøv :

de sælger alt i kabler

Reply to
Allan J

SOLAR plejer at sælge i metermål, de fakturer blot et "klippetillæg", men de gange jeg har haft brug for at købe noget "eksotisk" kabel har klippetillæget været i ok i forhold til at købe en hel rulle og bruge en stump.

-Steen

Reply to
Steen Andersen