3x0.25 mm2 kabel med DK farvekode, hvor?

Hej Gruppe,

Jeg leder efter noget kabel, jeg har dog fundet det ved Solar, men vil gerne
finde et sted hvor jeg kan købe det i meter-mål.
Her er databladet fra Solar: www.solar.dk/upload/pdf/kabel/169_170.pdf

Nogen der kender et sted der har sådan noget kabel?

Mvh
Gert K.

Re: 3x0.25 mm2 kabel med DK farvekode, hvor?
GK formulerede spørgsmålet:

Prøv : http://www.coferro.dk/ de sælger alt i kabler

Re: 3x0.25 mm2 kabel med DK farvekode, hvor?

SOLAR plejer at sælge i metermål, de fakturer blot et "klippetillæg", men de
gange jeg har haft brug for at købe noget "eksotisk" kabel har
klippetillæget været i ok i forhold til at købe en hel rulle og bruge en
stump.

-Steen

Site Timeline