3V3 Switcher

Hej,

Hvilken 3,3V buck converter har i erfaringer med, hvis det skal være en alm.
dødelige kan få fat på??
Også gerne tilhørende spole...

Det største problem er at finde nogle jeg kan bestille privat "billigt"

Kasper

Re: 3V3 Switcher

Du nævner intet om det er 100 eller 200watt :-)
-eller om det er til 48V input eller 5Volt.

Find en type, du gern vil have på f.x. Farnell eller RS. Og så spøger du
een af os i gruppen, om vi vil hjælpe dig med at købe den. Og det tror
jeg der er flere, der til :-)

Bo //

Re: 3V3 Switcher

Jae, det slog mig lige.... det er til brug i min bil, så 20-40volt...

0,5-1A er rigeligt ud...

Har kigget lidt på denne da den har dioden inbygget også..
http://www.genesismicrochip.com/stonline/books/pdf/docs/13844.pdf

Andre gode billige bud.. har selv en enkelt LM2595 liggende, men syntes det
bliver for stor fysisk...

Det er ikke et ringe tilbud.

Kasper

Re: 3V3 Switcher
Kik på en V7803 (giver 3.3V)
http://search.digikey.com/scripts/DkSearch/dksus.dll?Detail&name10%2-1714-ND

og andre:
http://search.digikey.com/scripts/DkSearch/dksus.dll?Cat59%0047&k=v780

De er større end 78xx familien, men næsten ligeså lette at bruge.
SKAL have en kondensator på begge ender

Christen

Re: 3V3 Switcher

Jeg ville aldrig selv begynde at smøre sådan een sammen. Jeg bruger
færdige moduler med galvanisk adskillelse.

send mig lige en mail uden om gruppen...