3M Dielectric silicone paste: Køb i DK?

Nogen her som ved hvor subj. eller lignende produkt (Permatex) kan købes
i Danmark? Evt. online, et sted hvor de vil sende eller i nærheden af 7500?

Man kan købe det hos Amazon,
<(Amazon.com product link shortened)>,
men de sender ikke til Danmark.

Har sendt mail til 3M her i Danmark, men de svarer desværre ikke.

--
Martin Orvad

Re: 3M Dielectric silicone paste: Køb i DK?

Ja, så fandt jeg jo et par minutter efter en anden tråd her i gruppen
med links til elektronikforretninger, og RS Online har et tilsvarende
produkt fra Dow Corning.

Undskyld forstyrrelsen ...

--
Martin Orvad

Re: 3M Dielectric silicone paste: Køb i DK?
Hej Martin

Mon ikke varenummer 143-7431 hos http://www.rsonline.dk er noget
i stil med det du søger, ellers prøv hos http://www.hojstrup.dk

Mvh Max

Re: 3M Dielectric silicone paste: Køb i DK?

Det var præcist det jeg søgte og det er hermed bestilt.

Tak.

--
Martin Orvad

Re: 3M Dielectric silicone paste: Køb i DK?
Hej Martin

Jeg har sådan en tube, den er vel 20 år gammel efterhånden,
men har løst mange sjove opgaver for mig gennem årene.