380V stik i væggen og 220V stik i hånden!! - Page 2

Re: 380V stik i væggen og 220V stik i hånden!!

->
Frem med stavepladen

Mvh
Allan

Re: 380V stik i væggen og 220V stik i hånden!!
Hej Stampe

Og det er kan du smutte over i dk.sprog med.

Re: 380V stik i væggen og 220V stik i hånden!!

Da alle dine indlæg, kun gør ud på, at kritiser andres indlæg, bør du
flyttet til muderkastning.dk

JJ

Re: 380V stik i væggen og 220V stik i hånden!!
Skifter sikket i væggen.

Re: 380V stik i væggen og 220V stik i hånden!!

Fisk ?

Re: 380V stik i væggen og 220V stik i hånden!!

Prøver lige igen. Skifter stikket i væggen.
Fortået på den måde, at ginz skriver ikke hvilken type stik der  sidder i
væggen og hvilken han har i hånden.
Hvad det skal bruges til o.s.v.
Og da jeg går udfra, at han skal bruge 230V, ellers ville han jo ikke have
det stik i hånden, det kunne eksempelvis være til en lampe, så ville det
bedste nok være at skifte stikket i væggen.
Så er spørgsmålet jo bare om det er en ny installation eller om det
udskiftning af gammel.
Jeg syntes, at ginz skal gøre som max skriver, skaf en elektrikker. Når man
ikke ved hvordan det skal gøres.

Hilsen Kim

Re: 380V stik i væggen og 220V stik i hånden!!
Det du opfordre ham til er ikke lovligt, man må ikke udskifte en kraft
stikkoltakt, med en 230V stikkontakt.

JJ

Re: 380V stik i væggen og 220V stik i hånden!!

Du tager jo kun en lille del af det jeg skriver med.
Jeg skriver jo netop, at han skal skaffe en elektrikker til jobbet.

Hilsen Kim

Site Timeline