3-polet connector

Jeg skal bruge et lille hunstik - hedder det mon modularstik
a la stikket på en PC blæser men med 2mm pinafstand istedet for 2,5.
Altså 3 in line - som her:      ...
Nogen der kan give et tips til en shop (eller rodekasse???)

På forhånd tak
GC

Re: 3-polet connector

Kan du bruge dette her:
http://www.elfa.se/elfa/produkter/dk/2021762.htm

Re: 3-polet connector

Eventuelt ja - men der kommer nok for mange omk på da det bare er et
stk. - men tak.

Re: 3-polet connector
Hej Gc

Skal du kun bruge 1 stk. ????

Mvh Max

Re: 3-polet connector

jep, bare 1. Jeg skal lave et fjernbetjeningskabel til et Minolta.
Sån' en stump ledning koster originalt flere hundrede kr.
Jeg kommer nok til at file lidt - stikket skal ind i et hul på 3,5x9mm
mvh kell

Re: 3-polet connector
Hej Kell

OK, hvis du mailer mig din postadresse, så skal jeg om jeg kan
finde en til dig i sampel kassen på mandag når jeg er på job igen.

Mvh Max

Re: 3-polet connector

Tak - er sendt - go' weekend :-)
Kell