3-polet connector

Jeg skal bruge et lille hunstik - hedder det mon modularstik a la stikket på en PC blæser men med 2mm pinafstand istedet for 2,5. Altså 3 in line - som her: ... Nogen der kan give et tips til en shop (eller rodekasse???)

På forhånd tak GC

Reply to
Gc

Kan du bruge dette her:

HKJ

Hej Gc

Skal du kun bruge 1 stk. ????

Eventuelt ja - men der kommer nok for mange omk på da det bare er et stk. - men tak.

Reply to
Gc

jep, bare 1. Jeg skal lave et fjernbetjeningskabel til et Minolta. Sån' en stump ledning koster originalt flere hundrede kr. Jeg kommer nok til at file lidt - stikket skal ind i et hul på 3,5x9mm mvh kell

Reply to
Gc

Hej Kell

OK, hvis du mailer mig din postadresse, så skal jeg om jeg kan finde en til dig i sampel kassen på mandag når jeg er på job igen.

Tak - er sendt - go' weekend :-) Kell

Reply to
Gc