3 leder kabel, findes det ?

Hej :)

Jeg har ledt overalt..synes jeg da, men uden held.

Jeg mangler et stykke 3-leder kabel, eventuel skE6%rmet kabel pE5% en
meters penge.
Alm netledning er lige voldsomt nok, for det skal bare bruges
mellem en hall fF8%ler og tE6%ndingsmodul fra en bil, sE5% det trE6%kker ik=
ke
ret meget
strF8%m.

Findes det virkelig ikke ?  jeg har vE6%ret gennem bunken af
computerledninger
pE5% genbrugspladsen, men fandt ikke nogen med mindre end 7 ledere i.

Mvh KKT

Re: 3 leder kabel, findes det ?

Kan du bruge et toleder med skærm? Det er ikke ualmindeligt :-)

Leif

Re: 3 leder kabel, findes det ?
"KKT"  skrev i meddelelsen

Hej :)

Jeg har ledt overalt..synes jeg da, men uden held.

Jeg mangler et stykke 3-leder kabel, eventuel skærmet kabel på en
meters penge.
Alm netledning er lige voldsomt nok, for det skal bare bruges
mellem en hall føler og tændingsmodul fra en bil, så det trækker ikke
ret meget
strøm.

Findes det virkelig ikke ?  jeg har været gennem bunken af
computerledninger
på genbrugspladsen, men fandt ikke nogen med mindre end 7 ledere i.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Der findes 4 ledere + skærm - f.eks. et gammelt DIN kabel til overspilning.

Hvis du ikke bare kan lade en ekstra leder være - så du har 3 ledere +
1 ekstra + skærm, så kan du relativt nemt trække den ud, når der kun er
tale om 1 meter = i alt 3 ledere + skærm.

Der findes også balanceret mikrofonkabel med 2 ledere og en skærm - i alt 3.

Mvh
KSor

Re: 3 leder kabel, findes det ?

Hvad forhundrer dig i at nøjes med at bruge 3 af dem eller forbinde
nogen af dem i parallel.

Net andet, er du på NØ-Fyn kan du bare komme forbi og få et stykke. Jeg
har ganske givet et og andet liggende som Experimenterende Dansk
Rodemikk... eh Radioamatør.

/Lars

Re: 3 leder kabel, findes det ?

Kig på:

Linekabel 4pol skærmet hver for sig:
http://www.pc-elektronik.dk/shop/productinfo.asp?id13%927

Skærmkabel rund 4x0,14mm
En fælles skærm:
http://www.pc-elektronik.dk/shop/productinfo.asp?id78%77

8-leder:
Netværkskabel grå twisted pair skærmet CAT.5 med metermål:
http://www.pc-elektronik.dk/shop/productinfo.asp?id10%734

/Glenn

Re: 3 leder kabel, findes det ?

hvor i landet? har da en rulle tlfkabel du kan få et stykke af det er
tre leder.

mvh Erik (3600)

Re: 3 leder kabel, findes det ?
Hej KKT

Har du ikke en gammel mus med kabel, et computer-
netkabel, et gammelt serielt kabel, et brugt hovedtelefon-
kabel er noget andet liggende, muligheder er der da
nok af hvis man gider se dem. I den lokale genbrugsbutik
er der sikkert også masser af muligheder for at finde
guldet til små penge.

Max

Re: 3 leder kabel, findes det ?

Hej Max :)
Jeg har vE6%ret rodebunken igennem, og der var ikke lige noget20%
med 3 ledere i, men jeg fik da en god hE5%ndfuld forskellige
kabler med hjem fra genbrugspladsen. 20%
Det er egentlig ogsE5% bare noget pjat..jeg kunne somend godt
bruge et 7 leder kabel, der gik bare lidt pertentlighed
i det og sE5% ville jeg finde et med kun 3 ledere i :)

Jeg tror jeg hopper pE5% sE5%dan et 4leder med skE6%rm som Glenn
linker til, jeg har ikke sE5% langt op til Per/PC-elektronik
men jeg havde nu ikke lige tE6%nkt pE5% at se om det var noget
han havde pE5% lager.

1000 tak for alle forslag, det er godt med nogen der kan tE6%nke
nE5%r jeg ikke selv kan :))

God weekend alle sammen !
Mvh KKT

Site Timeline