3,5 mm til 2,5 mm jack

Hej gruppe.

Jeg har uden held forsøgt at finde et kabel med et 2,5 mm han og et 3,5
mm hun jackstik. Kan det virkelig passe den slags ikke laves?

Er der nogle der kender et sted der sælger disse? Helst enten omkring
kbh. eller på nettet.

Jeg er ved at blive lidt desperat, for det er en ret central del af mit
mini-hobby projekt :/

/henrik

Re: 3,5 mm til 2,5 mm jack

Det skal jeg ikke kunne sige, men almindeligt er det i hvert fald ikke.

Tag en tur til www.brinck.dk
Der kan du i hvert fald få delene så du selv kan lodde et kabel sammen.

Mvh
Morten

Re: 3,5 mm til 2,5 mm jack

Dem jeg har set, var 2 stik der er støbt ind i plastik (Har et men det
er ikke til salg). Der er ingen ledning i mellem.

Jeg er meget sikker på at min lokale elektronik pusher (Tove's
Elektronik) har det.

Hun har desværre ingen hjemmeside.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
                                        == __o
Poul Erik Lindaa   === _'\ <_       E-mail: snipped-for-privacy@mail.tele.cykeldk

Jeg vil tro at de fleste alm. radioforretninger har eller kan skaffe
dem, for de må jo snart være lige så udbredte som modellen i nummeret
større (1/4" jack hun - 3,5mm jack han), da flere og flere afspillere
bruger 2,5mm udgaven.

(Et stort sortiment stik-adaptere er guld værd :)

--
Venlig hilsen,
Søren