!2v ud af en pc strømforsyning.

Hejsa

Jeg har en Octek x20 ATX power supply. hvor jeg skal bruge de +12v ud af men
der kommer kun 5v ud nu på den lilla ledning i det store stik. hvordan
starter jeg den op?? så jeg kan bruge de + 12v???

MVH
 Tommy Jensen

Re: !2v ud af en pc strømforsyning.
men

Der er 12V på den Orange Ledning i forhold til stel

Re: !2v ud af en pc strømforsyning.
Den bliver ikke tændt via en computer men er der altid spænding på de
orange??

MVH
 Tommy Jensen.

Re: !2v ud af en pc strømforsyning.
Hej,

men

De 5 volt er stand-by strømforsyningen, en separat strømforsyning der giver
nogle få watt mens computeren er i dvale eller "slukket".
Der er to ben i stikket der skal forbindes sammen for at
hoved-strømforsyningen starter. Jeg kan på stående fod ikke oplyse hvilke
:-(  men information om det findes på nettet.

/Lars

Re: !2v ud af en pc strømforsyning.
Det er den grønne og en af de sorte der bare skal ha en permanent lus.
Mvh
René

Re: !2v ud af en pc strømforsyning.
Tak for hjælpen. det virker fint.