2U rack Chassie

Hej NG

Jeg er på jagt efter et billigt 2U 19" Rack kabinet ligende det her:
http://whistler.linuxfromscratch.dk/kabinet.jpg

Det må meget gerne være sort dog ikke en must, skidtet kan males om :)
jeg har forsøgt mig med
vejle-rc.dk (har ikke kunne fine noget her)
elektronik-lavpris.dk (de har et fint 2U men prisen er noget hamper)
el-supply.dk (kun et 3U men virker ret dyrt)

Er der andre som kunne have en ide til et sted?
jeg bor i Århus området.

Mvh
Rasmus

--
www.linuxfromscratch.dk

Re: 2U rack Chassie

Nå men god bedring :)

Prøv at spørge ham der skal have ryddet op her:

dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

--
MVH.
Finni

Re: 2U rack Chassie

SE5%dan noget har jeg ikke, hehe.

Skal det vE6%re et kabinet, der skal lukkes med skruer? Ellers kan du jo
bruge en skuffe i stedet, som dem der er til salg pE5% denne side:
http://danskdiscoteknik.dk/shop.php?hkatId3D%49&skatId3D%80&TopKat3D%Yes

Ellers er det vel sE5%dan noget her du sF8%ger efter:
http://www.thomann.de/dk/adam_hall_87409v.htm
http://www.thomann.de/dk/adam_hall_87408v_leergehaeuse_2he.htm

Re: 2U rack Chassie

Ja, jeg har sådan et kabinet stående. Det er helt nyt, usamlet, og indkøbt
til et projekt der aldrig blev til noget.

Bor på Sjælland - men postdk er da en mulighed.

Skriv til mig.

Peter

Site Timeline