2SC1972

Hej.

Hvor finder jeg et par 2SC1972 til en rimelig pris?
--
OV1A Jens

 Good decisions come from experience. Experience comes from making bad ones

Re: 2SC1972

Hej Jens

Husk at japanske transistorer normalt kun har stemplet "C1972" for 2SC1972.

-

http://www.brinck.dk/ har tidligere mange gange bestilt specielle
komponenter hjem mod forudbetaling. Spørg dem.

-

Ellers kig på:

http://www.miscel.dk/ElectronicShops.html

under:

Reichelt (Tysk elektronik butik, har bl.a. japanske transistorer).

Jeg kunne dog ikke finde 2SC1972 hos dem.

-

Søgning:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=2SC1972+%28eu+OR+eur+OR+euro%29

Eks.:

26,07 EUR incl. 19 % MwSt. exkl.Versandkosten:
http://www.tversatzteile.de/shop/product_info.php/info/p8524_2SC1972-MIT.html

hilsen

Glenn

Re: 2SC1972

Tak, jeg har bestilt i UK:
 4 st 2SC1972 bestilt
Total:   kr 575.58
www.littlediode.com
--
OV1A Jens

 Good decisions come from experience. Experience comes from making bad ones

Site Timeline