2n6354

Hej - jeg skal bruge 4 nye transitorer til en strømforsyning.  De
gamle står der 2n6354 bag på - men jeg kan ikke finde denne type på
www.elfa.se  -  nogen der har et alternativ der kan bruges?
Posted with NewsLeecher v3.0 Final
Re: 2n6354

2N3773, MJ15003, men den gamle, velkendte 2N3055 skulle kunne klare opgaven.
Google efter 2N6354 og se det hav af muligheder for at slå data op til
sammenligninger. De foreslåede typer kan sikkert ligeledes findes. Jeg er
kun nået til én af mine gamle transistor-bøger.
Karsten H. Jensen