2500 watt power supply

Hej,

jeg har søgt nogen tid efter en switchmode powersupply, der tager 230V
AC ind, og leverer 48V 50Amp. Jeg har IKKE til hensigt at bygge selv...

Det skal ikke være en lab forsyning, men en enhed, der egner sig til
indbygning. Den bør veje under 6-7kg og have høj virkningsgrad.

Og frem for alt: den skal være til at skaffe hurtigt. Og er der nogen,
der har een stående i kælderen...

Jeg har fundet nogle typer fra Vicor, men de mener at 8 uger er hurtigt.

Alle ideer vil bliver modtaget med glæde, og undersøgt til bunds.

Bo //

Re: 2500 watt power supply
hej

kig på www.brugtgrej.dk under sælges, PSU

--
Venlig hilsen

Viggo

Re: 2500 watt power supply

Ha! Han skal i hvert fald slåes op i telefonbogen så... Jeg har skrevet til
ham 3 gange ;-(

Mvh.
 Anders

Re: 2500 watt power supply

Jeg har til gengæld fundet et sted, hvor man kan købe dem ny til en
meget overskuelig pris.
Virkningsgrad på 93% og en vægt på under 5kg.

Jeg har bestilt 2 af dem, og de kommer i morgen fredag, så han kan
beholde sin brugte...

Bo //

Re: 2500 watt power supply

Lyder interssant. Mon ikke du kunne begave os med et link?

He, he ;-)

Mvh.
 Anders

Re: 2500 watt power supply

http://www.magnetekpower.com/pegproductstelecomrectifier-3000w3u.htm
Den er beregnet til at sidde i en rack skuffe sammen med 2 andre.

De handler desværre ikke for under 1000Eur, så derfor har jeg bestilt 2
stk. -så er der een til kælderen...