230V - 12V Bilradio

hejsa ......

Det nemmeste er at bruge en 12V "bil-lader" ..... den har de amp som skal til ....

.... så en brugt i HiFi & Eletronik for nogle år siden hvor de byggede et "system" af gammelt Auto-HiFi udstyr ......

.... når "de" bruger det .... må det være godt nok .....

4 AMP

5 AMP

10 AMP

RaZoR .......

Reply to
NoOne

NoOne skriver:

Den er bare ikke "glattet ud"

Var det den de byggede ind i en stl ??

Nej, det kræver også et bilbatteri......

... nej ... .de byggede delene ind i et reol system .... bare for at vise at "gamle" dele kunne bruges til et eller andet ....

RaZoR

Reply to
NoOne

Uanset set, hvilket indlæg, jeg svarer, når de står hulter til bulter, bl.a. RaZoR bør skrive _under_ det indlæg, der svares på, at andre kan følge med i tråden.

Køb allerhelst en _stabiliseret_ strømforsyning, 12-13,8 V/1-3 Amp. Jeg ville nu nok lave den selv, når jeg nu hasr alle stumperne på hylderne, ellers kan det nok ikke betale sig. Ikke noget med akkumulatorer i stuen endsige en reol, og det uanset om de er vedligeholdelsesfri eller ej.

-- Med venlig hilsen KHJ

Reply to
KHJ

NoOne skriver:

Okay, de byggede en øreklap om en gang for mange år siden.

Men bruger man en batterilader, skal man også have et batteri.

Tak, til alle, Det virker upåklageligt med en strømfors. fra en udtjent PC og 2 gl pc højtaler. Det enste problem er at memorien på radioen skal have spænding også, så strømforsyningen skal stå tændt hele tiden.

P:S hvis der er en der ligger inde med 2 små pæne 3 vejs højtaler, der kan væres bekendt i et køkken, så er jeg interesserede.

Mvh Jimmy

bilradio

Reply to
Jimmy.K

"Jimmy.K" skriver:

Velbekom og lidt ærgerligt :-=

Ellers læs lidt med i news:dk.marked.privat.radio+hifi