230V - 12V Bilradio - Page 2

Re: 230V - 12V Bilradio
hejsa ......

Det nemmeste er at bruge en 12V "bil-lader" ..... den har de amp som
skal til ....

.... så en brugt i HiFi & Eletronik for nogle år siden hvor de byggede
et "system" af gammelt Auto-HiFi udstyr ......

.... når "de" bruger det  .... må det være godt nok .....

4 AMP
http://www.harald-nyborg.dk/hncatalog/hncommerce/merinfo.asp?varenr15%43&n60%105

5 AMP
http://www.harald-nyborg.dk/hncatalog/hncommerce/merinfo.asp?varenr18%77&n60%105

10 AMP
http://www.harald-nyborg.dk/hncatalog/hncommerce/merinfo.asp?varenr45%72&n60%105

RaZoR .......

On Wed, 10 Nov 2004 16:22:06 +0100, "Jimmy. K"

Re: 230V - 12V Bilradio

Den er bare ikke "glattet ud"

Var det den de byggede ind i en stl ??

Nej, det kræver også et bilbatteri......

Re: 230V - 12V Bilradio
... nej ... .de byggede delene ind i et reol system .... bare for at
vise at "gamle" dele kunne bruges til et eller andet ....

RaZoR

On Wed, 17 Nov 2004 11:36:08 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"

Re: 230V - 12V Bilradio

Uanset set, hvilket indlæg, jeg svarer, når de står hulter til bulter, bl.a.
RaZoR bør skrive _under_ det indlæg, der svares på, at andre kan følge med i
tråden.

Køb allerhelst en  _stabiliseret_ strømforsyning, 12-13,8 V/1-3 Amp. Jeg
ville nu nok lave den selv, når jeg nu hasr alle stumperne på hylderne,
ellers kan det nok ikke betale sig. Ikke noget med akkumulatorer i stuen
endsige en reol, og det uanset om de er vedligeholdelsesfri eller ej.
KHJ

Re: 230V - 12V Bilradio

Okay, de byggede en øreklap om en gang for mange år siden.

Men bruger man en batterilader, skal man også have et batteri.

Re: 230V - 12V Bilradio
Tak, til alle, Det virker upåklageligt med en strømfors. fra en udtjent PC
og 2 gl pc højtaler. Det enste problem er at memorien på radioen skal have
spænding også, så strømforsyningen skal stå tændt hele tiden.

P:S hvis der er en der ligger inde med 2 små pæne 3 vejs højtaler, der kan
væres bekendt i et køkken, så er jeg interesserede.

Mvh Jimmy
bilradio

Re: 230V - 12V Bilradio

Velbekom og lidt ærgerligt :-=

Ellers læs lidt med i news:dk.marked.privat.radio+hifi