220V Relæ - Page 2

Re: 220V Relæ

Det gjorde jeg sådan set heller ikke og første gang jeg tændte stoppede det med
at virke.
Jeg regner med at det er en sikring der er røget (resten af anlæget virker
stadig),
men kan ikke lige umiddelbart se det på den keramiske sikring jeg har taget ud.

Kan jeg bare sætte en større sikring i?

Re: 220V Relæ
news:42a843f5$0$78280> I mit stereo anlæg er der 220V ud som kan bruges til
at slukke for eksterne enheder såsom cd-afspiller mm. når man slukker for
receiveren. Desværre kan den ifølge manualen ikke trække mere 100W.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jeg havde samme problem med mit hifi grej. Hos din lokale elektriker kan du
købe relæer til din skinne montering som kan trigges på 220V. Jeg har derfor
en kasse med med 3 ledninger på, 1 som sættes til recevieren (trigger til
relæet), 1 som tilsluttes en stik kontakt og den sidste hvor alt udstryret
er monteret på. På denne måde er alt udstryr tilsluttet direkte til en stik
kontakt, da dette relæ kan klare 10-13 amp. :)

M.v.h.
Lars
"War is God's way of teaching  Americans geography"

Site Timeline