220V generator

Hej Gruppe!
Forsøger at reprarer en 2kW benzingenerator. Den vil ikke give spænding
Fab. Elektra Beckum
type: GT 2501 SB
220V 2000W
Spændingen er tilsyneladende "kondensatorreguleret". Ingen kul eller AVR.
Men har ingen diagram.
Kan nogle hjælpe.

Re: 220V generator

ng
R.

Googlede >kondensatorreguleret< og fik 2 svar, delte ordene og googlede
 >kondensator reguleret generator< og fik 1.3.000.000 svar, måske kan du

bruge noget af det ?

Jeg har ingen viden om en kondensator reguleret generator

mvh
HEME

---
Denne e-mail er fri for virus og malware fordi avast! Antivirus beskyttelse
 er aktiveret.

Re: 220V generator

Virker kondensatoren?

Virker generatoren hvis du giver den et "puf" kortvarigt med et 12 batteri?

Mvh. Uffe Ravn

Re: 220V generator
Det ser ud til at Metabo har overtaget Elektra Beckum på et tidspunkt

http://www.powertoolspares.com/tool/metabo/spares-and-accessories-for-008002501710-gt-2501-sb-generator-set/008002501710/spares/

Du kunne forsørge at kontakte Metabo og spørge efter et diagram eller
reservedele

Re: 220V generator
Ja jeg vil forsøge at henvende mig til Metabo DK

"Wiljan"  skrev i meddelelsen

[...]

Et hurtigt svar fra Rene` fra Metabo. Vi har ikke længre hverken reservedele
eller diagram for sådan en maskine.
Så der må tænkes.

"Wiljan"  skrev i meddelelsen

[...]

Hejsa,

* Afbrudt kondensator?
* Tabt remanens.. Kan den kick-startes med et 9V batteri parallelt med
kondensatoren (batteriet dør ved den behandling...)

/C

Site Timeline