220v adapter til bil

Hejsa,

Jeg skal snart på ferie og ønsker at benytte min bærbar+GPS som navigation,
men jeg mangler en 220v adapter til min cigartænder, så min bærbar ikke
løber tør for strøm.

Jeg har spurgt om samme i dk.fritid.bil gruppen, men blev henvist hertil, da
emnet vist tidligere skulle have været oppe, og det blev konkluderet at der
var stort strømspil i de "billige" adaptere man kan få hos f.eks. T-Hansen.

Er der nogen der kan anbefale et produkt til mig?

Mvh Frank

Re: 220v adapter til bil
se mit svar i dk.fritid.bil.

mvh Per

navigation,
da
der
T-Hansen.

Re: 220v adapter til bil
navigation,

http://www.scanpocon.dk /

Klaus

Re: 220v adapter til bil

navigation,

Se http://www.haraldnyborg.dk /
Søg efter omformer - produktnr 5392

Steen

Re: 220v adapter til bil
Hejsa

Udsolgt, kommer i august engang, fik jeg at vide.
Men det er oftopic her i gruppen, har mere med bil eller camping at gøre.

Mvh Hauge

Re: 220v adapter til bil

I Lynettens Bådservice i kbh sælges convertere med en virkningsfrad bedre end
90%. Bedre kan det ikke gøres.

Claus

Site Timeline