220V - 12V

Skal have monteret 1 autoradio i huset, og skal derfor omforme 220V til 12
V. Kan man bruge en transformer til halogen belysning eller skal der en
anden omformer til ?

Jimmy

Re: 220V - 12V
En transformer smider AC ud, så den kan du ikke bruge.
Du har brug for DC.

Mvh Jesper Hansen

Re: 220V - 12V

Hvis du har mulighed for at skrotte en gammel at-psu, så brug den. Jeg
bruger selv en sådan på jobbet, masser af power til autoradioen, og nul
brum.

MVH
Ebbe

---
Re: 220V - 12V
Så kræver det, at han kender at luse power good ledningen.

--
Calle

Re: 220V - 12V

Da ikke på en AT PSU?

Re: 220V - 12V

Nemli' ikke, det er kun på en atx forsyning, og hæng mig ikke op på det, men
jeg mener det er den grønne ledning, som skal stelles ( dvs til sort ). Jeg
vil helst ikke holdes ansvarlig for evt. skader, så check selv lige først om
det er korrekt  ;o)

MVH
Ebbe

---
Re: 220V - 12V

Nej, undskyld, det var mig der straks tænkte på ATX, da de andre er ved at
være en sjældenhed. ;-)

--
Calle

Site Timeline