20 mm smeltesikring mærket "M"?

Hej Gruppe.

Jeg skal skifte en 20 mm sikring som er mærket "M 10 A". Tidligere er jeg
kun stødt på F (flink) og T (Træg). Hvilken type er "M"?

Steen Christensen
Re: 20 mm smeltesikring mærket "M"?

Medium - altså et sted mellem F og T.
--
OV1A Jens

 Good decisions come from experience. Experience comes from making bad ones

Re: 20 mm smeltesikring mærket "M"?

Tak - Jeg havde selv tænkt på noget i den retning. Nu må jeg se om jeg
kan finde en af den slags.

Steen Christensen